Noua înfăţişare, care include o nuanţă diferită de roşu, urmăreşte să recunoască transformarea J&J într-o „companie exclusiv de îngrijire a sănătăţii”, a declarat Vanessa Broadhurst, vicepreşedinte executiv al companiei.
Sigla a fost „una dintre cele mai utilizate embleme de companie din lume de mult timp”, a declarat J&J într-o postare pe un site web din 2017, dar a început să-şi arate vârsta într-o eră a mesajelor text şi a emoticoanelor.
Mulţi copii nu mai învaţă să scrie cu litere cursive la şcoală, a remarcat consultantul în marketing Laura Ries. Oamenii recunoaşteau semnătura, dar nu o citeau neapărat, a precizat ea, referindu-se la logo-ul original.
Noul logo, a spus ea, este mai uşor de procesat.
„Pentru că este mai uşor, aproape că îţi atrage chiar atenţia asupra lui”, a spus Ries, care nu a fost implicată în schimbarea logo-ului.
Logo-ul original – bazat pe semnătura co-fondatorului James Wood Johnson – va mai putea fi văzut deocamdată pe produsele de consum, cum ar fi şamponul pentru copii de la Kenvue, o nouă companie desprinsă recent din J&J.
Un purtător de cuvânt al Kenvue a declarat că marca J&J de pe produse precum Band Aids va fi eliminată treptat.
Totodată, J&J, cu sediul în New Jersey, a mai declarat joi că va redenumi afacerea sa farmaceutică Janssen, Johnson & Johnson Innovative Medicine, iar segmentul său de dispozitive medicale şi tehnologie se va numi Johnson & Johnson MedTech.