CNAIR a anunţat, joi, într-un comunciat de presă, că a realizat documentaţia pentru „Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Lărgire la 3 benzi pe sens a autostrăzii A1, Bucureşti – Piteşti; Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Lărgire la 3 benzi pe sens a autostrăzii A2 Bucureşti – Fundulea; Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Lărgire la 3 benzi pe sens a autostrăzii A3 Moara Vlăsiei – Dumbrava”.
Obiectul procedurii de achiziţie publică îl reprezintă atribuirea contractului de proiectare pentru realizarea:
• Expertizei Tehnice pentru fiecare dintre sectoarele de autostradă A1, Bucureşti – Piteşti; A2, Bucureşti – Fundulea şi A3, Moara Vlăsiei – Dumbrava;
• Studiului de Fezabilitate (SF), ţinând cont de aplicabilitatea în totalitate a legislaţiei în vigoare (norme, normative, standarde, legi etc.) pentru fiecare dintre sectoarele de autostradă A1, Bucureşti -Piteşti; A2, Bucureşti – Fundulea;
• Revizuii Studiului de Fezabilitate (SF), ţinând cont de aplicabilitatea în totalitate a legislaţiei în vigoare (norme, normative, standarde, legi etc.) pentru sectorul de autostradă A3, Moara Vlăsiei – Dumbrava.
Durata contractului de proiectare este de 18 luni, din care 17 luni pentru realizarea celor 3 Studii de Fezabilitate.
”După validarea documentaţiei, CNAIR va putea lansa licitaţia propriu-zisă aferentă contractului de proiectare. Proiectul are ca scop creşterea capacităţii de transport şi eliminarea blocajelor de trafic, asigurând un grad ridicat de siguranţă a traficului rutier”, a transmis CNAIR.
Sursa de finantare pentru contractul de prestare servicii de proiectare va fi asigurată din fonduri externe nerambursabile şi alte surse de finanţare.